Kampanie Google AdWords

Google AdWords to system reklamowy pozwalający na wyświetlanie reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Kampanie AdWords umożliwiają użytkownikom dotarcie do Twojej firmy dokładnie w momencie, gdy szukają tego, co oferujesz. Trafiasz do odpowiednich użytkowników w odpowiednim czasie z odpowiednim przekazem.

Dlaczego Google AdWords?

Pozycjonowanie stron internetowychNatychmiastowa obecność w wynikach wyszukiwania

Kampanie Google AdWords są doskonałym rozwiązaniem, gdy nie można czekać na rezultaty pozycjonowania naturalnego – boksy reklamowe zaczynają wyświetlać się bezpośrednio po zasileniu konta AdWords.

Płacisz wyłącznie za wyniki (kliknięcia)

W kampanii AdWords płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę i odwiedzi Twoją witrynę lub zadzwoni do Ciebie. Nie płacisz za to, że reklama jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania.

Docierasz do potencjalnych klientów

Reklamy AdWords umożliwiają dotarcie do użytkowników korzystających z różnych urządzeń – smartfonów, tabletów, laptopów, komputerów stacjonarnych. Reklamy można kierować do użytkowników w wybranych lokalizacjach (kraje, regiony, miasta, dzielnice) lub użytkowników znajdujących się w danej odległości od Twojej firmy czy sklepu.

Oceniasz efektywności reklam

Dzięki raportom dowiesz się ile osób widzi Twoje reklamy i jaki odsetek z nich klika na nie, by odwiedzić Twoją witrynę lub do Ciebie zadzwonić. Poznasz liczbę konwersji pochodzących z reklam AdWords (ilość wykonanych telefonów, wysłanych maili, zakończonych transakcji, itp.)

Masz pełną kontrolę nad kampanią reklamową

Kampanie AdWords są elastyczne, w każdej chwili można je zmodyfikować tak, żeby odpowiadały Twoim bieżącym celom biznesowym.

Naszym celem jest tworzenie kampanii AdWords, które będą dawały Twojej firmie realne rezultaty w postaci telefonów, maili, zleceń i sprzedaży.

Dlaczego my?

  • Kampanie prowadzone przez wykwalifikowanych specjalistów AdWords
  • Komunikacja z klientem na każdym etapie tworzenia i prowadzenia kampanii
  • Nacisk na realizację celów kampanii i efektywne działania
  • Stały monitoring i optymalizacja prowadzonych kampanii
  • Regularne raportowanie skuteczności kampanii (AdWords i Analytics)
  • Indywidualny specjalista dedykowany Twojej firmie, dostępny telefonicznie, mailowo oraz przez Skype

Co otrzymujesz powierzając nam obsługę kampanii Google AdWords?

  • Tworzymy strategię kampanii. Wraz z klientem wyznaczamy cele kampanii, ustalamy geolokalizację i target grupy, dobieramy odpowiednie narzędzia reklamowe, ustalamy sposobów mierzenia skuteczności kampanii.
  • Wykonujemy audyt witryny klienta pod względem kampanii AdWords. Zwracamy uwagę na jakość stron docelowych oraz funkcjonalności, dzięki którym będzie można mierzyć konwersję.
  • Zakładamy i konfigurujemy konto Google AdWords.
  • Konfigurujemy i uruchamiamy kampanie.
  • Prowadzimy kampanie, dbamy o jak najlepszą pozycję reklamy przy zachowaniu jak najmniejszej ceny za kliknięcie.
  • Nie pobieramy dodatkowych opłat oprócz miesięcznych prowizji od wpłaconego budżetu.

Google AdWords to nie tylko reklamy w wyszukiwarce

Sieć wyszukiwania

Sieć wyszukiwania to nie tylko strony wyników wyszukiwarki Google, ale także inne witryny Google (np. Mapy, Zakupy) oraz współpracujące witryny wyszukiwania (np. gazeta.pl, onet). Reklamy AdWords w sieci wyszukiwania pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów w momencie, gdy poszukują oni produktów bądź usług, które oferujesz.

Dzięki temu narzędziu znajdziesz się na najwyższych pozycjach wyszukiwania Google bez czekania na rezultaty, jak w przypadku pozycjonowania naturalnego. W AdWords nie płacisz za wyświetlenia reklam, płacisz dopiero, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę.

Kampania Adwords jest bardzo elastyczna, w każdej chwili można zmienić słowa kluczowe lub teksty reklam, dodać nowe słowa kluczowe, zwiększyć budżet kampanii, itd. Na podstawie raportów z konwersji można dowolnie modyfikować kampanię tak, żeby lepiej odpowiadała Twoim celom biznesowym.

Sieć Reklamowa Google Display Network (GDN)

Sieć partnerów Google jest największą siecią reklamową w Polsce, która dociera do 92% polskich użytkowników. Umożliwia ona wyświetlanie reklam graficznych (banerów) w ponad milionie witryn, filmów i aplikacji.

Reklamy graficzne można kierować nie tylko poprzez słowa kluczowe, ale także ze względu na lokalizację użytkownika. Reklamy mogą być wyświetlane w danym kraju, mieście, regionie, dzielnicy czy w danej odległości od miejsca lokalizacji Twojej firmy. Można wyświetlać reklamy określonej grupie docelowej biorąc pod uwagę demografię lub zainteresowania. Reklamy mogą być kierowane na określone witryny albo strony o konkretnej tematyce. W sieci reklamowej reklamodawcy mają do dyspozycji atrakcyjne formaty reklam – można wyświetlać reklamy tekstowe, graficzne (banery), wideo i multimedialne.

Wśród serwisów znajdujących się w sieci partnerów znajdują się: Onet, YouTube, Gazeta.pl, Gmail, Interia, Wirtualna Polska, TVN 24, Dziennik.pl i wiele innych popularnych witryn.

Re-marketing

Re-marketing ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją witrynę. Mogą wyświetlać się im Twoje reklamy, gdy przeglądają inne witryny należące do sieci reklamowej Google lub szukają w Google terminów związanych z Twoimi produktami lub usługami.

Mamy nieograniczone możliwości kierowania reklam dla użytkowników odwiedzających serwis. 

Jak to działa?

  • Klient odwiedza stronę internetową
  • W przeglądarce klienta zapisuje się "ciasteczko cookie"
  • "Ciasteczko" przypisuje się do wybranej przez nas grupy np. użytkownik, który odwiedził zakładkę Produkt
  • Kierujesz do klienta dowolny przekaz reklamowy w formie tekstowej lub graficznej

Zakupy Google (Google Merchant Center)

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, Google Merchant Center pomoże Ci dotrzeć z informacjami o Twoim sklepie i produktach do potencjalnych klientów. Reklamy z listą produktów pojawiają się, gdy ktoś szuka Twoich produktów na stronie google.pl. 

Reklamy w Zakupach Google nie wyświetlają informacji tekstowych czy banerów, po kliknięciu których użytkownik trafia na stronę sklepu. Google wyświetla użytkownikowi zdjęcia i ceny Twoich produktów oraz nazwę Twojego sklepu. Klienci, którzy klikną Twoją reklamę, przejdą do witryny, w której będą mogli kupić reklamowany produkt. W ten sposób użytkownik nie musi marnować czasu szukając produktu na stronie sklepu.

To narzędzie pozwoli pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. 

Więcej informacji uzyskasz podczas spotkania z nami.

Zamów wycenę kampanii! lub