Kampanie e-mailingowe i banerowe

Kampanie banerowe i e-mailng to wciąż skuteczna i popularna forma reklamy on-line. Pozwala ona w krótkim czasie dotrzeć do dużej liczby odbiorców.

Kampanie banerowe

Proponujemy realizację działań polegających na:

  • planowaniu, doborze i zakupie mediów
  • kreacji graficznej i animacji FLASH nośników reklamowych
  • dostosowaniu i dystrybucji nośników
  • pomiarze skuteczności i raportowaniu

E-mail marketing

Pomimo wielokrotnych zapowiedzi śmierci tej formy komunikacji z klientem, e-mail ma się cały czas bardzo dobrze. Co więcej, dla niektórych firm stał się on podstawową formą komunikacji z klientem. Jako przykład można podać chociażby popularnego groupona, dla którego poczta elektroniczna stanowi kanał dystrybucji kuponów.

Odpowiednio przygotowany technicznie, poprawny merytorycznie e-mail, wysłany do wyselekcjonowanej grupy subskrybentów jest potężnym narzędziem w rękach marketerów i specjalistów od PR.

Zagadnienia związane z wysyłką e-mailingu

  • Forma graficzna. Mailing powinien zostać najpierw opracowany graficznie a następnie na bazie szaty graficznej należy przygotować go w wersji HTML.
  • Uniwersalność. Nie można zapominać, że wiadomości pocztowe odbierane są w wielu klientach pocztowych i to nie tylko desktopowych takich jak outlook czy thunderbird ale również w klientach webowych np. wp.pl, gmail, czy onet.pl. Każdy z tych klientów w nieco inny sposób interpretuje HTML. Dlatego należy tak przygotować mailing, aby wyświetlał się poprawnie w możliwie największej liczbie klientów pocztowych.
  • SPAM. Większość serwerów pocztowych wyposażonych jest w filtry antyspamowe. Jeśli nie chcemy, aby połowa naszej wysyłki trafiła do spamboksów odbiorców, mailing powinien zostać przygotowany i wysłany w odpowiedni sposób.
  • Liczba subskrybentów. W przypadku wysyłki do kilkudziesięciu subskrybentów można pokusić się o wysyłkę mailingu czy też newslettera ze zwykłego programu pocztowego. Wysyłka do kilku czy kilkunastu tysięcy subskrybentów wymaga już specjalnego oprogramowania.
  • Konwersja i mierzalność. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego oprogramowania możemy dostarczyć Klientowi raporty skuteczności kampanii mailingowej, zawierające następujące informacje:
    • liczba subskrybentów, która odebrała wiadomość
    • liczba przekierowań z mailingu/newslettera na docelowy/promowany adres
    • liczba adresów, na które nie udało się dostarczyć wiadomości
  • Personalizacja. Istnieje możliwość personalizacji każdego e-maila. Możemy do każdego maila wstawić nieco inną informację, np. imię i nazwisko odbiorcy. Innym przykładem zastosowania personalizacji jest umieszczanie w mailu unikalnych dla każdego subskrybenta, kodów promocyjnych.

Więcej informacji uzyskasz podczas spotkania z nami.

Prześlij brief. Zamów wycenę! lub