WSPARCIE DIGITAL KONKURSÓW
I LOTERII KONSUMENCKICH

NASZE USŁUGI

Posiadamy unikalne kompetencje i wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów digital wspierających dużej i średniej skali akcje marketingowe: konkursy i loterie konsumenckie, akcje typu buy-and-get oraz promocje z infokioskami.

Mikrostrony

Mikrostrony i landing page umożliwiające zgłaszanie się do loterii lub konkursu

Udział w konkursie lub loterii uzależniony jest zazwyczaj od wcześniejszego dokonania zakupu promocyjnego. Następnie uczestnik powinien, wykorzystując stronę www, zgłosić swój udział w akcji poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego.

Strony zawierające taki formularz to zazwyczaj witryny z podstawowymi informacjami takimi jak zasady, regulamin, informacje o produktach promocyjnych, dane kontaktowe i prawne.

Ten typ stron wykonujemy w 2 wariantach:

  • Wariant desktop – ekonomiczna strona internetowa wyświetlająca się optymalnie na komputerach stacjonarnych.
  • Wariant RWD – strona responsywna, w układzie ona page layout, wyświetla się poprawnie na komputerach desktop, tabletach i smartfonach.


W ramach kompleksowej obsługi zapewniamy:
 

  • Zakup domeny lub komunikację w zakresie konfiguracji DNS z działem IT klienta lub inną agencją
  • Dobór i zakup usługi hostingowej w zależności od potencjalnej liczby użytkowników witryny (w przypadku dużej skali serwer dedykowany)
  • Wykonanie witryny na podstawie stworzonego przez nas projektu graficznego www lub gotowego projektu dostarczonego przez klienta. W przypadku zlecenia projektu graficznego www realizujemy go na bazie przekazanych nam wcześniej materiałów (key visual akcji, pack-shots, logo).
  • Zakup i konfigurację certyfikatu SSL
  • Uruchomienie witryny na serwerze produkcyjnym
  • 2 niezależne mechanizmy kopii zapasowych bazy danych 
  • Monitoring poprawności działania witryny w okresie trwania promocji i opcjonalnie dyżur IT z gwarancją czasu reakcji w dni wolne i w nocy
  • Statystyki Google Analytics
  • Promocja online – tworzenie i zarządzanie kampanią Google Adwords, Google Display Network lub komunikacja z inną agencja klienta w zakresie konfiguracji tagów, konwersji itd. 
  • Indywidualny opiekun akcji
  • Usunięcie danych osobowych z serwera po zakończeniu promocji

Dzięki naszej współpracy z doświadczonym partnerem, możecie Państwo skorzystać z szeregu komplementarnych usług niezbędnych do przeprowadzenia całej akcji promocyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Polskiego:

  • Uzyskanie zezwolenia na przeprowadzanie loterii zgodnie z ustawą o grach hazardowych
  • Uzyskanie gwarancji bankowych
  • Obsługa infolinii dla uczestników promocji w okresie jej trwania i po zakończeniu
  • Przeprowadzenie losowania
  • Dystrybucja nagród
  • Obsługa reklamacji
  • Kompleksowa obsługa prawa
  • Zapewnienie zgodności przechowywania i przetwarzania danych osobowych uczestników z wytycznymi GIODO

Obsługiwaliśmy akcję podczas których strona oraz serwer odbierały do kilkuset zgłoszeń na minutę.

Rozwiązania umożliwiające przeprowadzenie konkursów z wykorzystaniem Instagram, Facebook, Twitter

Posiadamy doświadczenie w realizacji systemów agregujących zgłoszenia do konkursów jednocześnie za pomocą strony www/instgram/twiter czy facebook.

Takie podejście umożliwia dotarcie do szerszej grupy docelowej. Młodsi użytkownicy będą chętniej korzystać z serwisów społecznościowych, podczas gdy użytkownicy preferujący klasyczne podejście zgłoszą się do konkursu przy użyciu strony www.

Zgłoszenie przez serwis społecznościowy jest bardzo proste. Sprowadzą się jedynie do publikacji postu, który zawiera w tytule lub treści określony hashtag (np.: #superkonkurs). 

Stworzone przez nas mechanizmy w określonych odstępach czasu ściągają zgłoszenia z serwisów społecznościowych i umieszczają je we wspólnej bazie danych wraz ze zgłoszeniami ze strony www, gdzie podlegają dalszemu przetwarzaniu. 

Konkursy i loterie z kodami

Niektóre scenariusze promocji, jako dodatkowy element potwierdzający zakup produktu promocyjnego wykorzystują unikalny kod, wydrukowany na opakowaniu (np.: pod kapslem) lub dostępny na zdrapce. 

W takim przypadku podczas zgłaszania udziału w promocji przez stronę www, konieczne jest wprowadzenie unikalnego kodu. Gwarantuje to, że tylko osoby, które dokonały zakupu promocyjnego mogą wziąć udział w promocji.

Dysponujemy autorskim programem umożlwiającym generowanie dużych zbiorów unikalnych kodów alfanumerycznych, według dowolnych formatów. Jesteśmy w stanie zapewnić:
 

  • Unikalność kodów w obrębie dużych zbiorów
  • Zbiory od tysiąca do kilkudziesięciu milionów kodów
  • Możliwości elastycznego określenia formatu kodów (np.: możliwość wykluczenia znaków, określenie początkowych znaków, ustalenie ilości znaków)
  • Możliwość generowania kodów w formie kodów kreskowych: np.: EAN, code 128 
  • Zbiory w postaci plików TXT, CSV
  • Krótki czas realizacji (1-2 dni robocze)

Oprogramowanie na infokioski (kioski multimedialne) - akcje in- store

Neurino posiada kompetencje i doświadczenie w realizacji oprogramowania na kioski multimedialne, służące realizacji promocji w galeriach handlowych.

Najważniejsze cechy oprogramowania instalowanego na kioskach multimedialnych to:

  • Praca w trybie full screen
  • Blokada niektórych elementów interfejsu użytkownika, zabezpieczająca np.: przed zamknięciem okna aplikacji 
  • Obsługa drukarek
  • Obsługa czytnika kodów kreskowych
  • Automatyczny start aplikacji po resecie urządzenia
  • Możliwość komunikacji online z systemami zdalnymi (np.: baza danych, API itd.)


Infokioski wykorzystywane są często np.: w akcjach promocyjnych, w których konsument po wcześniejszym otrzymaniu paragonu lub kuponu zawierającego kod kreskowy, podchodzi do urządzenia, skanuje kod i dowiaduje się o wygranej.

Ciągła komunikacja z klientem – to fundament naszej pracy, niezależnie od skali projektu i na każdym jego etapie. Dzięki temu finalny efekt spełni 100% Twoich oczekiwań.

Zamów wycenę

MOŻE ZAINTERESUJĄ CIĘ NASZE

INNE USŁUGI

MOBILNE STRONY
INTERNETOWE

Projektowanie i konsultacje, system CMS Drupal, landing page, strony konkursowe
Więcej

KAMPANIE GOOGLE
ADWORDS i GDN

Certyfikowany specjalista, remarketing, kampanie dla sklepów internetowych, analityka i raportowanie
Więcej

OUTSOURCING USŁUG
PROGRAMISTYCZNYCH

Technologie: PHP - ZEND FW, CAKE FW, integracje API, realizacja projektów zgodna z Agile
Więcej