KAMPANIE GOOGLE
ADWORDS i GDN

KAMPANIE GOOGLE ADWORDS

Google AdWords to system reklamowy pozwalający na wyświetlanie reklam tekstowych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Kampanie AdWords umożliwiają użytkownikom dotarcie do Twojej firmy dokładnie w momencie, gdy szukają tego, co oferujesz. Trafiasz do odpowiednich użytkowników w odpowiednim czasie z odpowiednim przekazem.

AdWords Obsługa kampanii

DLACZEGO GOOGLE ADWORDS?
 

  • Natychmiastowa obecność w wynikach wyszukiwania
  • Pozwala dotrzeć do dużej liczby klientów
  • Działa na smartfonach, tabletach, smart TV i zwykłych PC
  • Opłaty wyłącznie za wyniki (kliknięcia)
  • Swoboda w dysponowaniu budżetem reklamowym
  • Dowiesz się ile osób widziało i ile kliknęło Twoją reklamę
  • Bark długotrwałych kontaktów, prosta umowa

DLACZEGO WARTO ZLECIĆ OBSŁUGĘ KAMPANII NEURINO

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do twojej witryny klientów, zwiększyć sprzedaż online, zachęcić klientów by do Ciebie dzwonili lub odwiedzali Twój sklep stacjonarny – Google AdWords jest aktualnie najlepszym sposobem osiągniecia tych celów.

Google AdWords to narzędzie, które w prosty sposób pomoże Ci zdobyć klientów za pośrednictwem Internetu.

  • Kampanie prowadzone przez certyfikowanych specjalistów AdWords
  • Indywidualny doradca dedykowany Twojej firmie, dostępny telefonicznie, mailowo oraz przez Skype
  • Tworzenie strategii kampanii: wyznaczenie, celu kampanii, ustalenie geolokalizacji i grupy docelowej, dobranie odpowiednich narzędzi reklamowych, ustalenie sposobu mierzenia skuteczności kampanii
  • Audyt witryny Klienta pod względem kampanii AdWords – ocena jakości stron docelowych oraz funkcjonalności, dzięki którym będzie można mierzyć skuteczność kampanii
  • Stały monitoring i optymalizację prowadzonych kampanii
  • Regularne raporty skuteczności kampanii (AdWords i Analytics)
  • Komunikacja z osobą odpowiedzialną za witrynę po stronie klienta w zakresie niezbędnych modyfikacji strony (dodanie kodu śledzenia konwersji lub innych tagów Google Adwords)

Naszym celem jest tworzenie kampanii AdWords, które będą dawały Twojej firmie realne rezultaty w postaci telefonów, maili, zleceń i sprzedaży.

W ramach prowadzeni kampanii, wykorzystujemy następujące narzędzia:

  • Reklama tekstowa (boksy reklamowe) w wynikach wyszukiwania
  • Reklama graficzna w sieci GDN (banery na stronach powiązanych tematycznie z produktem/usługą)
  • Reklama graficzna i video w YouTube
  • Remarketing („śledzące” reklamy)
  • Kampanie e-commerce
  • Rozszerzenia 

 

Ciągła komunikacja z klientem – to fundament naszej pracy, niezależnie od skali projektu i na każdym jego etapie. Dzięki temu finalny efekt spełni 100% Twoich oczekiwań.

Zamów wycenę

SŁOWNIK POJĘĆ

Sieć wyszukiwania to nie tylko strony wyników wyszukiwarki Google, ale także inne witryny Google (np. Mapy, Zakupy) oraz współpracujące witryny wyszukiwania (np. gazeta.pl, onet). Reklamy AdWords w sieci wyszukiwania pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów w momencie, gdy poszukują oni produktów bądź usług, które oferujesz.

Dzięki temu narzędziu znajdziesz się na najwyższych pozycjach wyszukiwania Google bez czekania na rezultaty, jak w przypadku pozycjonowania naturalnego. W AdWords nie płacisz za wyświetlenia reklam, płacisz dopiero, gdy użytkownik kliknie na Twoją reklamę.

Kampania Adwords jest bardzo elastyczna, w każdej chwili można zmienić słowa kluczowe lub teksty reklam, dodać nowe słowa kluczowe, zwiększyć budżet kampanii, itd. Na podstawie raportów z konwersji można dowolnie modyfikować kampanię tak, żeby lepiej odpowiadała Twoim celom biznesowym.

Sieć partnerów Google (Google Display Network - GDN) jest największą siecią reklamową w Polsce, która dociera do 92% polskich użytkowników. Umożliwia ona wyświetlanie reklam graficznych (banerów) w ponad milionie witryn, filmów i aplikacji.

Reklamy graficzne można kierować nie tylko poprzez słowa kluczowe, ale także ze względu na lokalizację użytkownika. Reklamy mogą być wyświetlane w danym kraju, mieście, regionie, dzielnicy czy w danej odległości od miejsca lokalizacji Twojej firmy. Można wyświetlać reklamy określonej grupie docelowej biorąc pod uwagę demografię lub zainteresowania. Reklamy mogą być kierowane na określone witryny albo strony o konkretnej tematyce. W sieci reklamowej reklamodawcy mają do dyspozycji atrakcyjne formaty reklam – można wyświetlać reklamy tekstowe, graficzne (banery), wideo i multimedialne.

Wśród serwisów znajdujących się w sieci partnerów znajdują się: Onet, YouTube, Gazeta.pl, Gmail, Interia, Wirtualna Polska, TVN 24, Dziennik.pl i wiele innych popularnych witryn.

Re-marketing ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją witrynę. Mogą wyświetlać się im Twoje reklamy, gdy przeglądają inne witryny należące do sieci reklamowej Google lub szukają w Google terminów związanych z Twoimi produktami lub usługami.

Mamy nieograniczone możliwości kierowania reklam dla użytkowników odwiedzających serwis. 

Jak to działa?

  • Klient odwiedza stronę internetową. W przeglądarce klienta zapisuje się "ciasteczko cookie"
  • "Ciasteczko" przypisuje się do wybranej przez nas grupy np. użytkownik, który odwiedził zakładkę Produkt
  • Kierujesz do klienta dowolny przekaz reklamowy w formie tekstowej lub graficznej

Jeżeli posiadasz sklep internetowy, Google Merchant Center pomoże Ci dotrzeć z informacjami o Twoim sklepie i produktach do potencjalnych klientów. Reklamy z listą produktów pojawiają się, gdy ktoś szuka Twoich produktów na stronie google.pl. 

Reklamy w Zakupach Google nie wyświetlają informacji tekstowych czy banerów, po kliknięciu których użytkownik trafia na stronę sklepu. Google wyświetla użytkownikowi zdjęcia i ceny Twoich produktów oraz nazwę Twojego sklepu. Klienci, którzy klikną Twoją reklamę, przejdą do witryny, w której będą mogli kupić reklamowany produkt. W ten sposób użytkownik nie musi marnować czasu szukając produktu na stronie sklepu.

To narzędzie pozwoli pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż.

MOŻE ZAINTERESUJĄ CIĘ NASZE

INNE USŁUGI

MOBILNE STRONY
INTERNETOWE

Projektowanie i konsultacje, system CMS Drupal, landing page, strony konkursowe
Więcej

OUTSOURCING USŁUG
PROGRAMISTYCZNYCH

Technologie: PHP - ZEND FW, CAKE FW, integracje API, realizacja projektów zgodna z Agile
Więcej

WSPARCIE DIGITAL KONKURSÓW
I LOTERII KONSUMENCKICH

Mikrostrony konkursowe i loteryjne, integracje Facebook, Twitter, Instagram, konkursy fotograficzne/video, konkursy i loterie z kodami
Więcej